خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آبیک:

دو نانوایی متخلف در آبیک پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۴۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از پلمب ۲ نانوایی متخلف در شهرستان آبیک با دستور دادستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی همت زاده با بیان این مطلب افزود: پیرو هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی با دادستان شهرستان و در راستای برقراری امنیت غذایی و نظارت و کنترل بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی، گشت مشترکی با برنامه‌ریزی قبلی و با حضور نماینده فرماندار، پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه نانوایان و قنادان از واحدهای نانوایی سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: در بازدید از این واحدها مشخص شد که ۲ واحد نانوایی به علت کم فروشی دچار تخلف صنفی شده که در همان محل عملیات مهر و موم آن صورت پذیرفت.  

وی با اشاره به اینکه طی این بازدیدها ۱۰ واحد متخلف دیگر نیز شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، تصریح کرد: عمده تخلفات مشهود شامل کم فروشی، فروش آرد سهمیه‌ای، تعطیلی خارج از برنامه کاری، رعایت نکردن موازین بهداشتی و کیفیت پایین نان است.

همت زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای تفویض وظایف نظارت و بازرسی به وزارت جهاد کشاورزی این مدیریت به صورت مستمر و روزانه بازرسی‌های متعددی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی بخش کشاورزی انجام می‌دهد که در این میان نظارت بر نانوایی‌ها به دلیل اینکه نان، قوت اصلی سفره غذایی مردم بوده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز