خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خبر داد ؛

تأیید صلاحیت شهردار منتخب کرمانشاه تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۹۴۱

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا تایید صلاحیت نهایی شهردار منتخب کرمانشاه ، احتمال زیاد تا پایان هفته شهردار جدید از سوی دستگاه‌های مربوطه تایید صلاحیت شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،احسان حیدریان  با اشاره به انتخاب نادر نوروزی به عنوان شهردار کرمانشاه در جلسه 21 آذر ماه شورای شهر، گفت: از آن تاریخ کارهای مربوط به مراحل قانونی تایید صلاحیت شهردار پیگیری شد.

وی افزود: طی این روند ابتدا نامه نگاری های مربوطه و ارسال معرفی نامه و... به فرمانداری صورت گرفت و در ادامه این روند در استانداری و در نهایت در وزارت کشور پیگیری می شود.

حیدریان گفت: حدود یک هفته بعد از جلسه انتخاب شهردار نامه های مربوط در دبیرخانه شورای شهر تهیه و به فرمانداری ارسال شد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه هنوز یک ماه مهلت قانونی در این زمینه به پایان نرسیده گفت: در حال حاضر حدود بیست روز از ارسال نامه به فرمانداری کرمانشاه می گذرد و هنوز زمان تا یک ماه مهلت قانونی باقی مانده است.

حیدریان با بیان اینکه پروسه تایید صلاحیت شهردار کرمانشاه زمان‌بر است، گفت: به احتمال زیاد تعیین تکلیف تایید صلاحیت شهردار کرمانشاه تا پایان هفته صورت گیرد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: در روند تایید صلاحیت بحث نامه نگاری به نهادهای نظارتی و امنیتی مطرح است و همین امر روند کار را زمان بر می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز