خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار ۵ میلیاردی ارزهای دیجیتال در خوی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۴۱

فرمانده انتظامی خوی از دستگیری کلاهبردار پنج میلیارد ریالی ارزهای دیجیتال در این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید جلیل موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جلب اطمینان ۲ نفر برای معامله ارزهای دیجیتال در استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان غربی، پس از دریافت مقدار ارز دیجیتال به ارزش پنج میلیارد ریال قصد دارد از کشور خارج شده و اقدام به کلاهبرداری از افراد کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد پس از دریافت وجه از شاکیان پرونده اقدام به انتقال آن به کیف پول (والت) فردی در کشور سوئد کرده و با توجه به اینکه خودش نیز ساکن کشور ترکیه بود، با برنامه ریزی آماده خروج از کشور بود.

فرمانده انتظامی خوی گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتای خوی و با هماهنگی قضایی از خروج نامبرده جلوگیری و پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال داده شد.

 موسوی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری از ۲ نفر به مبلغ  پنج میلیارد ریال معترف شد.

وی اظهار داشت: این فرد پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز