خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت رصد و مراقبت مستمر بازار و ارزاق عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۹۸

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار نباید منفعلانه عمل شود، گفت: بازار باید به صورت مستمر رصد و مراقبت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، یعقوبعلی نظری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل استانداری برگزار شد، بازار و مدیریت اقلام اساسی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم که تحت تاثیر هیچ موضوعی جامعه ملتهب بشود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در همه موضوعات بویژه کالاهای اساسی و روزمره که نبود آنها مردم را دچار مشکل می‌کند هنر ما رصد، پیش‌بینی، پیشگیری و نهایتا مراقبت است.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار نباید با موضوعات انفعالی برخورد بکند بلکه باید با پیش بینی چالش‌های پیش رو از قبل برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

نظری یکی از راهکارهای تنظیم بازار را احیاء واحدهای تعطیل شده یا راکد عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های صمت و جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های متولی باید با رصد و مراقبت از التهاب بازار جلوگیری کنند.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه ظرفیت‌های مردمی باید در توزیع و نظارت ارزاق و کالاهای اساسی فعال شوند، بیان کرد: اتحادیه‌ها و اصناف در حوزه مرغ ظرفیت‌های مهمی هستند که می‌توانند نقش خود را در مدیریت بهتر این حوزه ایفا کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی سازوکارهای خود را باید مبتنی بر گلوگاه‌ها در نظر بگیرند و به سمتی پیش برویم که در حوزه تنظیم بازار خودکنترلی رواج پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز