خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۷۴۴

وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح‌های حوزه مسکن در یزد خبر داد و گفت: امروز در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رستم قاسمی، صبح جمعه در حاشیه سفر خود به شهرستان تفت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن بر اساس وعده های انتخاباتی رئیس جمهور آغاز شده که دستاورد و نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح سبب ایجاد رونق در صنایع همچنین رفع مشکلات اشتغال خواهد شد افزود: اجرای طرح‌های حوزه مسکن را از جمله اولویت های جدی این وزارتخانه دانست و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار امروز جمعه آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد است.

وزیر راه و شهرسازی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان تفت سفر کرده است، عنوان کرد: در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور، سهمیه استان یزد ۵۷ هزار واحد مسکونی است که در صورت تقاضای بیشتر، این سهمیه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: برنامه دولت برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از نظر عده ای، غیرقابل اجراست اما با برنامه ریزی هایی که انجام شده به طور قطع این برنامه در زمان مقرر اجرا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن باعث ایجاد رونق هزاران واحد صنعتی و اشتغال زایی خواهد شد، تصریح کرد: اجرای این طرح به طور قطع کمک قابل توجه در زمینه اشتغال جوانان یزدی خواهد شد و مشکل بیکاری این استان را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز