خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان خبرداد؛

تداوم بارش ها تا صبح دوشنبه در یزد/ مه آلودگی و کاهش ۱۰ درجه‌ای دما

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۴۵

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای یزد گفت: بارش‌ها تا صبح دوشنبه در استان یزد ادامه دارد و دمای هوا نیز تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

سیدعباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از یزد به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان پرداخت و اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا پیش از ظهر فردا کاهش دما، مه آلودگی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در برخی نقاط بویژه مناطق مرکزی، غربی و جنوبی استان بارندگی با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر و شب بارش پراکنده و در ارتفاعات برف تا روز دوشنبه در استان پیش بینی می شود افزود: امروز ضمن تداوم فعالیت سامانه بارشی شاهد ابرناکی، وزش تندبادهای موقتی، رخداد مه و کاهش دید افقی، کاهش دمای هوا و رگبار باران و رعد و برق در غالب مناطق استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سردترین نقطه در استان یزد، ده بالا و نیر با ۲ درجه سانتیگراد و گرمترین نقطه هم شهرستان بافق با ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است ادامه داد: امروز کمینه دمای شهر یزد ۱۳ درجه و بیشینه دما ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان میزان بارش های روز جمعه در استان را یادآور شد و گفت: بیشترین بارش‌های پنج شنبه شب مربوط به سروعلیا با ۱۸ میلیمتر، هفتهر با ۱۶ میلیمتر و مزرعه نو با ۱۵ میلیمتر بوده است اما بارش های جمعه در شهر یزد بیش از ۲۶ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز