خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یزد خبر می‌دهد ؛

تخریب دوباره خط لوله آب یزد در شرق اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۰۷۷

شب گذشته خط لوله انتقال آب به یزد که از مسیر اصفهان می گذرد در شرق این استان با تعرض برخی افراد آسیب دیده و حوضچه انتقال آب تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، روز گذشته و برای چندمین بار به تأسیسات خط انتقال آب استان یزد در  ماه  جاری آسیب هایی وارد شد که  این اقدام  باعث  قطعی آب شرب شهروندان یزدی گردید.

بنابر اعلام رسانه های غیررسمی اصفهان و شبکه های فضای مجازی، چهارشنبه ۱۲ آبان، خط لوله آب شرب یزد در منطقه شرق اصفهان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و تخریب شد.

نیمه شب گذشته در منطقه شرق اصفهان چندین تیر برق مربوط به خط لوله و پمپاژ آب تخریب و آب شرب انتقالی به مردم یزد قطع شد.

این اتفاق، چهارمین باری است که در دو هفته اخیر برای  خط لوله آب استان می افتد  و منجر به قطعی آب شرب مردم می شود.

همچنین برخلاف همیشه که شرکت آب منطقه ای یزد، تخریب ها را گزارش می کرد، در دو تخریب آخر ، سکوت کرده   و شائبه سانسور اخبار مربوط به آب به وجود آمده است.

استاندار انقلابی یزد نیز در واکنش به این اتفاق صرفا یک توئیت زده و در استوری اینستاگرام خود هم ابراز نگرانی کرده اما مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با تأیید تعرض به خط انتقالی و تخریب خط لوله گفت: در حال حاضر با تلاش همکاران آب منطقه ای و همراهی دستگاه های امدادی و نهاد های مرتبط مشکل رفع شد و پمپاژ جریان آب مجددا از سر گرفته شد.

علی صالحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته به تیرهای برق سیستم برق رسانی برخی از ایستگاه های پمپاژ آب انتقالی تعرض شد که منجر به قطعی آب شرب شهروندان یزدی شد.

وی با بیان اینکه با توجه به ذخیره مطمئن و مناسبی که برای آب شرب در استان اندیشیده شده جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد افزود: در حال حاضر مشکل رفع شد و پمپاژ جریان آب مجددا از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز