خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

ضرورت احیای نرمش صبحگاهی بین دانش آموزان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۸۶

استاندار قزوین گفت: احیای نرمش صبحگاهی که پیش از این در ابتدای صبح در مدارس اجرا می‌شد ضرورت دارد و در حال حاضر شبکه شاد و صدا و سیما می‌توانند در این زمینه ورود پیدا کرده و اقداماتی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش که بعدازظهر امروز تشکیل شد، گفت: سواد حرکتی نه تنها در بین دانش آموزان بلکه در بین تمام اعضای جامعه وجود دارد و به چالشی عمومی تبدیل شده و هزینه‌های زیادی را ایجاد کرده است.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به کمبود تحرک کشور ایران جزء کشورهای پرمصرف دارو قرار گرفته است، از این رو باید مورد توجه ویژه قرار  گیرد.

وی عنوان کرد: یکی از چالش‌های اساسی استان نیز اضافه وزن دانش آموزان است که به توجه ویژه نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: توجه مدارس و خانواده‌‎ها به خوراک دانش آموزان و فرهنگ سازی در زمینه کاهش استفاده از غذاهای فست فودی نیز از نیازهای امروز جامعه است.

جمالی پور گفت: در طرح هدایت می‌توان از  ظرفیت خیران و همچنین برخی دستگاه‌ها مانند شهرداری‌ها به عنوان بهترین راه برای تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز