خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری هرمزگان:

سند دار شدن اراضی کشاورزی تسریع شود/ بهره گرفتن از ظرفیت سازمان ثبت اسناد برای رفع مشکلات تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۷۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: از ظرفیت سازمان ثبت اسناد و املاک برای رفع مشکلات بخش تولید بهره گرفته شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان کرد: اجرای قانون رفع موانع تولید از سوی دستگاه های اجرایی برای رونق تولید مهمترین مطالبه است که سازمان ثبت اسناد می تواند در تحقق این مهم نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: از ظرفیت سازمان ثبت و اسناد کشور در راستای گره گشایی از بخش تولید در هرمزگان و رفع اختلافات بین صاحبان واحدهای تولیدی و بانک ها بهره گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پس از بررسی دقیق کارشناسی و دریافت نظرات دستگاه های اجرایی، صاحبان واحدی تولیدی و بانک ها برای اجرا ابلاغ می شود تا با خروجی مناسبی همراه باشد.

وی گفت: کشاورزان با توجه به محدودیت های که دارند ضروری است در پذیرش سند زمین آنها به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی همراهی و همکاری لازم صورت گیرد و سازمان ثبت اسناد و املاک در تحقق این مهم با تسریع در سند دار کردن اراضی می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: از واحدهای فعال تولیدی به صورت همه جانبه حمایت خواهد شد و با هماهنگی های که با شبکه بانکی صورت پذیرفته تاکید شده در صورت بروز مشکل رفع آن از طریق کارگروه رفع موانع دنبال شود.

حیدری افزود: مطالبه فعالان اقتصادی و تولیدی در خصوص شفاف شدن قراردادهای بانکی عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز