خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

قدردان دولت آقای رئیسی برای انتخاب استاندار مورد تأییدمان هستیم/ بجای بیان مشکلات استان ترجیح می‌دهم انتظارات خودمان را مطرح کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۶۲

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: درآمد استان اصفهان ده برابر استان های دیگر است، اما از نظر تخصیص بودجه کمترین اعتبار را دریافت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: از دولت آقای رئیسی و وزیر کشور برای انتخاب استاندار مورد تایید مجمع نمایندگان استان اصفهان تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: بجای بیان مشکلات ترجیح می دهم انتظارات مجمع نمایندگان از استاندار جوان و انقلابی را مطرح کنم و بگویم امیدواریم  چهار سال آینده بگوییم، استانداری بود که با کار جهادی و تلاش به دنبال احیای زاینده رود بود. به دنبال مبارزه با فساد اداری بود و این فساد را کاهش داد. از او برای اینکه ارزش ویژه ای برای تولیدکنندگان و صنعتگران قائل بود تقدیر کنیم. از احترام او  به مردم به صورت عملی و حقیقی تجلیل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: از وحیدی وزیر کشور به واسطه اینکه به نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان استان برای انتخاب سید رضا مرتضوی به عنوان استاندار جان اصفهان ارزش گذاشتند تشکر می کنم.

وی اذعان داشت: استان اصفهان فقط کلانشهر اصفهان نیست و این نگاه سبب محرومیت در استان شده است و انتظار داریم مدیرانی را انتخاب کنید که هدفشان صندلی و جایگاه نباشد و برای استان کارکنند. درآمد استان اصفهان ده برابر استان های دیگر است، اما از نظر تخصیص بودجه کمترین اعتبار را دریافت می کند. ما استان برخوردار نیستیم و نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشور به این استان هستیم.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای چنین وحدت و هماهنگی بین دولت و مجلس نبوده، به طوریکه بیش از 200 نماینده قبل از برگزاری انتخابات از آقای رئیسی با امضای تومار جهت شرکت در انتخابات حمایت کردند و با او پیمان اخوت بستند. این فرصتی  برای انجام کار در کشور و استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز