خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

ارائه آموزش مهارت زندگی برای دانش آموزان و دانشجویان قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۱۲

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در کنار آموزش‌های پیشگری از اعتیاد ارائه آموزش مهارت زندگی برای دانش آموزان و دانشجویان ضرورت دارد تا بتوان به مقابله جدی با اعتیاد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی رحمانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید،  ضرورت ارائه آموزش به دانش آموزان و دانشجویان در راستای پیشگیری از اعتیاد توسط دستگاه‌های مرتبط را افزایش می‌دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در کنار آموزش‌های پیشگری از اعتیاد ارائه آموزش مهارت زندگی برای این اقشار نیز ضرورت دارد تا بتوان به مقابله جدی با اعتیاد پرداخت.

وی عنوان کرد: در راستای درمان معتادان مرکز درمان و نگهداری معتادان ماده 16 در شهرستان البرز راه اندازی شده که با پذیرش معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها در کاهش جرائم در این شهرتان تاثیرگذار خواهد بود.

رحمانی افزود: در راه اندازی این مرکز مسئولین شهرستان تلاش قابل توجهی داشتند و درحال حاضر نیز همکاری بیشتر با مسئول مرکز برای ارتقای سطح خدمات و پرداخت هزینه‌ها به صورت قانونی ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز