خبرگزاری کار ایران

توسط بازرسین مرکز بهداشت؛

۲۵ واحد صنفی متخلف بهداشتی در بندرعباس تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۶۳۹

مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: در هفته نخست سال جدید ۲۵ واحد صنفی متخلف توسط نوروزبانان سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدرضا زارعی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نوروزی، توسط ۲۴ تیم بازرسی در سطح شهرستان بندرعباس، بیش از ۲ هزار واحد صنفی بازدید شد.

وی بیان کرد: در این بازرسی‌ها تعداد ۲۱۶ مورد اخطاریه ۴۸ ساعته صادر و ۲۵ واحد صنفی متخلف شامل خوار و بار فروشی، اغذیه فروشی، هتل، قهوه فروشی، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، چایخانه، بستنی فروشی و نانوایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شد.

زارعی عنوان کرد: تشدید بازرسی های بهداشتی در قالب تیم های مشترک بازرسی به منظور کنترل و نظارت بهداشتی بر اولویت های بهداشتی اعلام شده در راهنماهای گام دوم مبارزه با کووید _۱۹ (فاصله گذاری اجتماعی) پیگیری موارد مربوط به بیماری کرونا در ساعات اداری، غیر اداری و روزهای تعطیل و همچنین آنکال با تلاش شبانه روزی و همدلی، برای سلامت مردم تلاش می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، با سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز