خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

مشارکت ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۰۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در انتخابات ۱۴۰۰ در استان قزوین مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست ستاد هماهنگی کمیته های انتخابات استان که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تشکیل هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها هم اکنون ۲۵۷ نفر از معتمدان که مستقل، متعهد و بدون گرایش سیاسی و حزبی هستند در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: انتخابات شورای شهر و روستا از گستردگی و اهمیت خاصی برخوردار است و باید برنامه ریزی مناسبی برای مشارکت حداکثری کاندیداها فراهم شود. 

به گفته حبیبی، دهیاران، بخشداران و فرمانداران موظفند در روزهای باقی مانده تا پایان ثبت نام شوراهای شهر و روستا، اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام دهند.

وی با اشاره به ثبت نام ۲۳۰ نفر در انتخابات ششمین دوره شورای های اسلامی شهر در سطح استان، اضافه کرد: خوشبختانه شیب ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا از روز گذشته صعودی شده است و امیدواریم شور و نشاط بیشتری در استان ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: ثبت نام خود را به ساعات و روز پایانی موکول نکنند و از داوطلبان خواست بیشتر از طریق روش‌های غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه ۱۸ نفر از داوطلبان ثبت نام کننده، خانم هستند، بیان کرد: ۲۶ اسفند آخرین مهلت ثبت نام انتخابات شوراهای شهر است و به نظر می‌رسد زمان ثبت نام تمدید نشود و ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستاها از ۱۶ فرودین آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه ۹۵ درصد انتخابات در استان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه اختلال در شبکه اینترنت از امروز هر گونه حفاری و فعالیت عمرانی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان در سطح شهر ممنوع است و در صورت لزوم باید هماهنگی با ستاد انتخابات صورت گیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز