خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

با دقت رصد کنید و از اول جلوی فساد را بگیرید / باید فرصت به میدان آمدن جوانان را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۰۹۹

امام جمعه کرج با اشاره به نقش مهم هیات‌های نظارت در انتخابات، گفت: نقش هیات‌های نظارت در مرحله اول بسیار حساس و دقیق است و مواظب باشند برای خودشان جهنم درست نکنند؛ در تأیید و تکذیب افراد معیار خدا، توانمندی، قدرت، صلاح، تخصص و تدین طرف باشد.

به گزارش ایلنا از البرز ، آیت‌الله حسینی همدانی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز در خصوص انتخاب اصلح، اظهار داشت: کاندیدایی اصلح است که اولاً نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی باور و تأکید و برای استقرار آن‌ها اقدام داشته باشد. ثانیاً از بیانات و راهنمایی‌های امام المسلمین تبعیت داشته باشد و ایشان را واقعاً امام خود و جامعه بداند و در مرحله سوم از توانمندی مدیریتی و کیاست لازم برخوردار باشد و بتواند با مشورت و استفاده از عقل جمعی امورات کشور را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه دولت جوان حزب‌اللهی وقتی موفق است که توانمندی و کارایی داشته باشد، تأکید کرد: مدیریت توانمند وقتی است که علاوه بر تدین و تقوا، از زیرکی و فراست لازم برای تشخیص نقشه‌های دشمن برخوردار باشد و اجازه ندهد که اطراف او را افرادی بگیرند که در موقع لزوم تصمیم برخلاف منافع ملی بگیرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه خاطرنشان ساخت: دولت جوان وقتی توانمند می‌تواند عمل کند که تجربه‌های لازم را با خود همراه کرده باشد تا بتواند در مقابل مشکلاتی که استکبار برای کشور ما درست کرده است اقدام مؤثری داشته باشد؛ که الحمدالله تعداد مدیران جوان لایق، باتجربه، متدین و متعهد کم نداریم، باید فرصت به میدان آمدنشان را فراهم کرد. در این دوره قطعاً کسی که سکان اداره کشور را به عهده می‌گیرد باید همکاران قوی و توانمندی را همراه خودکرده باشد تا بتواند منشأ اثر باشد.

کودتای انگلیسی رضاخان شروع جدیدی برای گرفتاری‌های مردم ایران بود

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به سوم اسفندماه سالروز کودتای انگلیسی رضاخان، بیان داشت: کودتای انگلیسی رضاخان قلدر شروع جدیدی برای گرفتاری‌های مردم ایران بود.

وی در بخش دیگری با اشاره اول اسفندماه روز شهادت شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس، گفت: در طول قرون متمادی روحانیت شیعه به تبعیت از امامان شیعه هر جا که برای دفاع از دین و ارزش‌های الهی لازم بوده جزء اولین نفرها بودند و در جریان جنگ تحمیلی حضور روحانیت بی‌نظیر بود و این را از شهدایی که در این مسیر نسبت به اقشار دیگر تقدیم کرده‌اند، می‌شود فهمید.

این دفعه فقط عمل می‌خواهیم

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر معظم در دیدار با مردم تبریز، گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری و پرشور در انتخابات آینده نشانه اهمیت موضوع است که فرمودند: هم امنیت می‌آورد و هم طمع دشمنان را قطع می‌کند و منافع فراوان برای مردم و کشور دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر لزوم توجه به نکات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام، گفت: آمریکا توئیت فارسی می‌زند، یک عده اینجا ذوق‌مرگ می‌شوند که باید فرصت را غنیمت شمرد و کذا. نه؛ تا امروز همه فرصت‌ها را سوزانده‌اید و دیگر نباید این مسیر را ادامه داد. راه همان است که رهبری فرمودند: این دفعه فقط عمل می‌خواهیم؛ یعنی راه برای وعده بدون عمل بسته است. اگر طرف مقابل ما، به تعهداتش عمل نکرد آقایان مصوبه مجلس که بازدارندگی لازم را دارد قاطعانه عمل کنید و مردم را حامی و پشتیبان خود بدانید.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مردم ما گول زبان فارسی شمارا هم نمی‌خورند و همچنان بر موضع قاطع خود که نابودی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است ایستاده‌اند و شعار هر جمعه خود{مرگ بر آمریکا} را تکرار می‌کنند.

کسی که اهل سیاست‌بازی است به درد جامعه ما نمی‌خورد

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در بخش دیگری با اشاره به نکات استانی، تصریح کرد: درحالی‌که آرایش انتخاباتی بیشتر می‌شود متأسفانه بازار دروغ و شایعه‌پراکنی و بی‌تقوایی برای عده‌ای هم فراهم می‌شود لذا باید دنبال افراد جوان، متدین و ارزشی باشید که دغدغه خدمت به مردم و شهر را داشته باشد نه اینکه اهل سیاست‌بازی باشند کسی که اهل سیاست‌بازی است و برای ماندن در مسئولیت دست به هر کاری بزند و هر خفتی را بپذیرد به درد جامعه ما نمی‌خورد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه به عملکرد قبلی افراد، وضع زندگی، مراودات، دوستان و ولایت‌پذیری‌شان توجه داشته باشید، گفت: کسانی که مدت‌ها مسئولیت داشته‌اند و می‌دانند که دیگر مردم به آن‌ها اجازه فعالیت نمی‌دهند برای اینکه باز قدرت را از دست ندهند پشت افراد دیگری مخفی‌شده‌اند، این‌ها را خوب رصد کنید. گروه‌های مرجع این افراد را به مردم معرفی کنند تا در آینده نزدیک شهری آباد با تمام استانداردهای لازم شهری داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: می‌بینید که اوضاع شهرها در تمام استان چقدر خراب است. هرچقدر هم تلاش می‌کنند در شهرداری و در قسمت‌های مختلف مصوبه می‌گیرند و کارهایی انجام می‌دهند ولی چون زیرساخت‌ها ایراد دارد کار به نتیجه نمی‌رسد. باید یک گروه توانمند خوش‌فکر که بنایشان بر خدمت باشد برای مردم وارد عمل شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز با بیان اینکه حرف‌های من اثبات شیء و نفی ما عدا نمی‌کند، گفت: بعضی‌ها نگویند حرف‌هایی که حاج‌آقا گفت تو را می‌گوید و او را می‌گوید چرا که بنده کلی عرض می‌کنم و مسیر باید چنین مسیری باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به نقش مهم هیئت‌های نظارت در انتخابات، گفت: نقش هیئت‌های نظارت در مرحله اول بسیار حساس و دقیق است و مواظب باشند برای خودشان جهنم درست نکنند؛ در تأیید و تکذیب افراد معیار خدا، توانمندی، قدرت، صلاح، تخصص و تدین طرف باشد لذا با دقت رصد کنید و از اول جلوی فساد را بگیرید.

اجازه کندن هیچ درختی را به کسی ندهید

وی در خاتمه با تأکید بر اینکه در حفظ فضای سبز کوشا باشید، اذعان داشت: اجازه کندن هیچ درختی را به کسی ندهید و از جابجایی درختان بدون مجوز کمیسیون ماده ۷ جلوگیری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز