خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه کرج:

شعار حمایت از کالای ایرانی منحصر به تولیدات صنعتی نیست/ اساس حمایت، حمایت از کار و کارگر ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۷۹

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، گفت: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی و اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌های علمی کاربردی استان البرز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خیرات این ماه که چندین برابر پاداش داده می‌شوند تا پایان عمر برای انسان ماندگار است.

امام‌جمعه کرج اظهار داشت: تشکیل مجموعه‌های صنفی که مطالبه گر مسائل و نیازهای اقشار مختلف جامعه باشند، به‌شرط منحرف نشدن از مسیر اصلی و سرگرم نشدن به حواشی، مطلوب و پسندیده است.

وی تصریح کرد: رصد و پایش دائمی نسبت به انگیزه‌های اولیه، برای دور نشدن از اصول و مسیر اصلی حرکت ضروری است و افرادی باید مشغول این امر باشند تا جلوی سوءاستفاده و بهره‌برداری‌های نامطلوب از مجموعه در آینده گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: کشور ما در معرض آسیب‌های فراوان فرهنگی اقتصادی و حتی سیاسی است و احتیاج به ورود گروه‌های نخبگانی به این مشکلات و خدمت‌رسانی آن‌ها به جامعه در این حوزه‌ها دارد.

وی تصریح کرد: قطعاً مجموعه‌های صنفی با شبکه‌سازی‌ای که دارند می‌توانند خدماتی در مسیر گفتمان سازی حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولیدات داخلی و تبدیل آن به یک مطالبه‌ی عمومی داشته باشند.

امام جمعه کرج خاطرنشان ساخت: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی را منحصر به وسایل و تولیدات صنعتی دانست، چرا که اصل و اساس حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کار و کارگر ایرانی است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به لزوم ثروت آفرینی از علم و بسنده نکردن به تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی توسط این قشر، تأکید کرد: ثروت آفرینی از علم، باید یکی از اولویت‌های امروز مجموعه‌های دانشگاهی باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه باید رابطه‌ محکمی با کشاورزی و صنعت داشته باشد و مجموعه‌های صنفی می‌توانند نقش مؤثری در برقراری این ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز