خبرگزاری کار ایران

با مشارکت سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور؛

اجرای طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات در مناطق کم برخوردار اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۸۰

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات و اجرای برنامه های سلامت اجتماعی در مناطق کم برخوردار اردبیل با همکاری امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در ۱۳ محله کم برخوردار اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امروز اول بهمن ماه در جلسه هماهنگی عملیاتی کردن طرح های توانمندی سازی سازمان جوانان با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با حضور مسئولین مربوطه در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر دانست و افزود:  این جمعیت با تکیه بر توانمندی ها و داوطلبان خود برنامه های متعددی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای اجرای این طرح به صورت پایلوت در ۱۳ محله اردبیل در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح طی تفاهمنامه ای بین سازمان جوانان کشور با امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در راستای برنامه های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: در اجرای این طرح آموزش های اولیه به صورت سطح بندی شده و کارگاه های آموزشی در راستای ارتقای آگاهی و توانمندسازی جامعه هدف انجام خواهد شد.

به گفته حجتی این طرح به صورت پایلوت در ۳۳۰ محله کشور و ۱۳ محله اردبیل در چهار گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توسط مربیان مجرب در خانه های هلال و مساجد محلات مورد نظر از اول بهمن اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز