خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر به ۳۵۴۳ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۸۲

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۵۴۳ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدقویدل گفت: از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ دی ماه ۸۸۳ خودرو در برف و کولاک گیر استان گرفتار شده بودند، بیان کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به تمام ۳۵۴۳ سرنشین این خودرو‌ها امدادرسانی کردند.

این مسئول با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حوادث تصریح کرد: ۵۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۲۲۱ نفر/ روز نیروی عملیاتی و بکارگیری ۴۹ دستگاه/ روز خودروی امدادی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در برف و کولاک اخیر علاوه بر امدادرسانی به در راه ماندگان این حوادث ۱۵ نفر هم مصدوم شدند که ۱۱ نفر از آن‌ها توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

قویدل با اشاره به اینکه در این حوادث ۳۰۲ نفر نیز توسط نجاتگران این جمعیت اسکان اضطراری داده شده اند، ادامه داد: ۱۵۰ تخته پتو، ۳۴ عدد آب معدنی، ۲۵۰ قوطی کنسروجات، ۵۸۵ قرص نان، ۴۹ بسته بیسکویت و ۱۳ کیلو خرما نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: هموطنان در زمستان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز