خبرگزاری کار ایران

در روز گذشته؛

هلال احمر قزوین به 552 نفر امداد رسانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۸۵

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در روز گذشته امدادگران هلال احمر برای 552 نفر امدادرسانی و رهاسازی از برف و کولاک انجام دادند.

حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط هلال احمر در برف روز گذشته گفت: در روز گذشته، برای 18 نفر اسکان اضطراری در رازمیان و رجایی دشت قزوین و بوئین زهرا صورت گرفت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در یک مورد حادثه جاده‌ای  که تصادف زنجیره‌ای و برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در محور اتوبان قزوین-تهران بود امداد رسانی صورت گرفت که متاسفانه این حادثه یک مورد فوتی و 4 مورد مصدوم بر جای گذاشت.

این مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به درخواست کمک از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 استان مبنی بر عدم کارایی خودروهای آمبولانس در مناطق کوهستانی و برف‌گیر نسبت به انتقال بیمار در دو منطقه کوهستانی روستای الولک شهرستان قزوین و روستای نیرج شهرستان آوج که به علت سقوط از ارتفاع و تنگی نفس (ناراحتی قلبی) نیاز به درمان داشتند، اقدام شد.

وی بیان کرد: در مجموع 18 پایگاه امدادونجات جاده‌ای و پایگاه‌های کوهستان، واکنش سریع، آنست با دو قلاده سگ تجسس و امداد هوایی با یک فروند بالگرد در آماده باش بوده 112 نیروی عملیاتی هم جهت اعلام سطح نارنجی اعزام به محورهای مواصلاتی استان آماده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز