خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان خبر داد؛

کمک امدادگران هلال احمر قزوین به 973 نفر در برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۱۸

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: باتوجه به بارش برف و باران و کولاک برف، تیم‌های هلال احمر قزوین به 973 نفر در سه محور استان قزوین امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی در تشریح فعالیت‌های انجام شده درپی وقوع کولاک و برف در نقاطی از استان گفت: برف و کولاک در محور‌های قسطین لار، بهرام آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودرو‌های عبوری در این مسیر‌ها شد که امدادگران هلال ‌احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر برف و کولاک ضمن رهاسازی و انتقال خودرو‌های گرفتار به مکان امن، به افراد گرفتار و حادثه ‌دیده نیز امداد رسانی کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برخی از محورهای مواصلاتی تصریح کرد: در محور آوج به رزن و آوج، پنج تیم امدادی به ۷۶۰ نفر و نیز ۲۱۰ خودرو خدمات امدادی و رهاسازی ارائه دادند و اقلام امدادی از جمله ۴۰۰ تخته پتو و ۱۳۵ بسته ۱۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به ۱۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

وی بیان کرد: همچنین اقلام امدادی از جمله ۱۶۰ تخته پتو و ۱۳۵ بسته ۱۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به ۱۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

خوئینی یادآورشد: ۷۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در محور قسطین لار توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند و تعداد ۲۵ خودرو گرفتار نیز رهاسازی شد.

وی اظهارداشت: در محور بهرام آباد، با اعزام دو تیم از فدک و رازمیان به تعداد ۷۵ نفر در ۲۲ خودرو گرفتار خدمات ارائه شد.

این مسئول افزود: در محور اکبر آباد نیز در حال حاضر دو تیم از مرکز شعبه البرز و  معلم کلایه به منطقه اعزام شدند و در حال امداد رسانی هستند.

وی اضافه کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام زیستی شامل پتو، لوزام گرمایشی و خوراکی در بین در راه ماندگان توزیع شده و می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز