خبرگزاری کار ایران

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان:

آمادگی هلال‌احمر همدان در پی پیش‌بینی بارش شدید برف

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۸۳

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان از آمادگی کامل نیروهای امدادی برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان با توجه به پیش‌بینی بارش برف و کولاک شدید در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فضل‌الله کلهری پیرامون وضعیت آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر همدان با توجه به پیش‌بینی بارش شدید برف و وقوع کولاک، یخبندان و بهمن در استان همدن، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان همدان در آمادگی کامل هستند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: ۱۴ پایگاه دائم، سه پایگاه موقت و پنج واحد پشتیبانی برای امدادرسانی به در راه ماندگان طی چند روز آینده در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای لجستیک جمعیت هلال احمر استان همدان، توضیح داد: ۱۵۰ نیروی امدادی همراه با ۵۹ دستگاه آماده خدمت‌رسانی به مردم در جاده‌های استان هستند.

کلهری در رابطه با وضعیت اسکان افرادی که ممکن است در چند روز آینده گرفتار برف و کولاک شوند، یادآور شد: اماکنی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان درنظر گرفته و آماده شدند همچنین پتو به اندازه کافی دپو شده و از طرفی مساجد را هم به عنوان واحدهای پشتیبانی آماده کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز