خبرگزاری کار ایران

مشارکت 70 درصدی مداحان و هیئت های مذهبی اردبیل در «جشنواره سراسری وفا»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۲۵

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از مشارکت 70 درصدی مداحان و هیئت های مذهبی اردبیل در «جشنواره سراسری وفا» خبر داد و گفت: سومین «جشنواره سراسری وفا» از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی قبادی اظهار کرد: با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت ابالفضل العباس (ع) و به منظور جذابیت بخشی به فعالیت های فرهنگی در توسعه تعالیم و آموزه های اهل بیت (ع)، سومین «جشنواره سراسری وفا» دراستان اردبیل با همکاری دانشگاه آزاد، تبلیغات اسلامی استان اردبیل و دیگر ادارات و نهادهای فرهنگی اجرا می شود.

وی به همکاری کانون مداحان، هیئت های مذهبی استان اردیبل در اجرای این جشنواره اشاره کرد و  افزود: این جشنواره از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت در سراسر استان اردبیل اجرا می شود که تاکنون 70 درصدی از مداحان و هیئت های مذهبی در این جشنواره شرکت کرده و امیدوار افزایش این مشارکت تا زمان اختتامیه این جشنواره هستیم.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل به بخش های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند ابعاد شخیصیتی حضرت اباالفضل العباس (ع) را در بخش هنری در موضوعات مولودخوانی، نقاشی و تصویرگری، فیلم کوتاه، خوشنویسی، گرافیک و عکاسی و در بخش فرهنگی و ادبی در موضوعات مدیحه سرایی، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه، دلنوشته و خاطره نویسی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

قبادی فضای مجازی  و دیجیتال را از دیگر بخش های این جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند با طراحی و تولید نرم افزار در قالب اپلیکیشن های موبایل و تحت وب، تولید محتوا در قالب پادکست، اینفوگرافی و موشن گرافی و نیز انتشار محتوا در قالب وبلاگ، کانال، صفحات شبکه های اجتماعی در «جشنواره سراسری وفا» شرکت کنند.

وی افزود: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ 30 دی ماه 1402 آثار خود را به آدرس vafa3-ard@ در ایتا، اینستاگرام و ایمیل ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04531745389 تماس حاصل کنند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «جشنواره سراسری وفا» 25 بهمن 1402 همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می شود.

قبادی افزود: مداحان و مسئولین هیئت های مذهبی استان اردبیل از زمان آغاز جشنواره آثار متعددی در قالب مداحی، دلنوشته، عکس و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند و همکاری مستمر و شایسته ای در اجرای این جشنواره دارند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز