خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی اردبیل:

نظام دامپزشکی نقش بسزایی در تحقق شعار تحقق امنیت غذایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۲۱

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: نظام دامپزشکی به عنوان یک تشکیلات مردم نهاد نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی فیضی ظهر سه‌شنبه در حاشیه انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان با دعوت همه سلایق، ظرفیت‌ها و تشکیلات صنفی برای مشارکت فعال، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات اظهار کرد: حرفه دامپزشکی برای رشد، شکوفایی و بالندگی نیازمند شورای نظام دامپزشکی قوی، کارآمد و مقتدر است.

وی با بیان اینکه نظام دامپزشکی نقش بسزایی در تحقق شعار رشد تولید و تحقق امنیت غذایی دارد، گفت: شورای نظام و اداره کل دامپزشکی استان توأمان قرابت شغلی و هم افزایی خوبی در منطقه دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: ارتقا بهره‌ وری در صنعت دامپروری، رونق اقتصادی، اشتغالزایی پایدار دانش آموختگان دامپزشکی، کاهش چشمگیر بیماری‌های مختلف دام و طیور و عدم شیوع آن و افزایش کیفیت، کمیت و تضمین سلامت فراورده‌های خام دامی تجلی رونق و مصداق عینی این قرابت و هم‌افزایی است.

فیضی با اشاره به اینکه بی‌شک توفیقات حوزه دامپزشکی و دامپروری نتیجه همکاری و تعامل سازنده بین همکاران بخش دولتی و غیر دولتی است، ادامه داد هریک از همکاران در بخش‌های مختلف با پذیرش بخشی از مسئولیت‌ها با تکیه بر علم، تخصص، تجربه و بهره‌ مندی از پتانسیل‌های موجود به اعتلای بیش از پیش حرفه دامپزشکی کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت نام ۲۶ نفر در اردبیل به عنوان نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی، خاطرنشان کرد: این تعداد ۲۰ نفر دکتر دامپزشک و ۶ نفر دیگر از سایر رده‌های حرفه دامپزشکی حضور دارند و در مجموع ۸ نفر انتخاب و به شورا راه پیدا می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل روز جمعه را زمان برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی استان عنوان کرد و گفت: قطعاً پس از این انتخابات شاهد شکل‌گیری دور جدیدی از تلاش‌ها و برنامه‌ها برای شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت‌ها و ارتقا دامپزشکی استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز