خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل:

بازدید مسئولان از دامپزشکی عزم و اراده ما را در تأمین امنیت غذایی تقویت کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۶۹

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: حضور امام جمعه و مکسئولان در مجموعه دامپزشکی عزم و اراده ما را در تأمین امنیت غذایی تقویت می کند.

به گزارش ایلنا، مهدی فیضی ضمن ارائه گزارش جامع و مبسوطی از فعالیت های دامپزشکی در حوزه های مختلف اظهار کرد: هدف از این دیدار تجدید میثاق با آرمانهای امام، شهداء و بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای نماینده ولی فقیه به منظور هماهنگی بیشتر برای پیشبرد اهداف دامپزشکی در استان بوده است.

وی افزود: استان اردبیل به عنوان یکی از کانونهای مولد دامی در کشور اهمیت و حساسیت کار دامپزشکی را در راستای حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی، تأمین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت عمومی جامعه مضاف نموده است.

این مقام مسئول دامپزشکی استان در بحث انتظارات و خواسته های مجموعه دامپزشکی از نماینده ولی فقیه در استان گفت: علاوه بر دعای خیر که مطمئناً بدرقه راه تلاشگران این عرصه خواهد بود حضور در مجموعه دامپزشکی و آشنایی از نزدیک با فعالیت های این مجموعه سلامت محور خواسته جدی ما از حضرتعالی است و عزم و اراده ما را در تأمین امنیت غذایی تقویت می کنید.

فیضی در پایان سخنانش با اشاره به مشکلات اعتباری، تجیهزات و نیروی انسانی گفت: با توجه به جامعه هدف دامپـزشکـی که اکثراً محرومین جامعه هستند انتظار داریم حضرتعالی در جهت رفع این مشکلات و بهبود شرایط رایزنی های لازم با مسئولین بالا دستی را بعمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز