خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل خبر داد؛

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۵۶

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی همزمان با ایام عید و ماه رمضان در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهلول تکلوی افزود: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی همزمان با ایام عید و ماه رمضان در اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: با تجهیز و ساماندهی 26 اکیپ متشکل از 28 پرسنل فنی و متخصص در امر بازرسی گوشت و فراورده های خام دامی از 13 اسفند شروع  شده و در راستای پیشگیری از هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی تا 5  اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با بیان اینکه خدمات سلامت محور دامپزشکی در هیچ شرایطی تعطیلی نداشته و حتی در روزهای تعطیل نظارت ها تشدید می شود، گفت: بهداشت و سلامت فراورده های خام دامی خط قرمز دامپزشکی است و متخلفین حوزه سلامت مواد غذایی  بدون اغماض و مماشات به مراجع قضایی معرفی می شوند.

تکلوی ادامه داد:  از شهروندان انتظار داریم به عنوان شهروند ناظر دامپزشکی همیار خادمین خود در اجرای این طرح بزرگ نظارتی در استان باشند.و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و یا موارد مشکوک در عرضه فراورده های خام دامی مراتب را با شماره تلفن های 1512 و 33394800 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز