خبرگزاری کار ایران

جلسه تبیین گام دوم انقلاب در اردبیل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۴۵

جلسه تببین گام دوم انقلاب امروز با حضور مدیران جهاد کشاورزی در سالن شهید نریمانزاده سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب پنج سال پیش و در چهل سالگی انقلاب توسط رهبر فرزانه بعنوان  سند راهبردی و برنامه تحول محور با نگاهی به آینده انقلاب تبیین شد و در حقیقت چراغ راهی روشن برای ادامه باشکوه انقلاب اسلامی در فصل دوم آن است.

حجت الاسلام اکبر اکبری افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی جزو خواسته های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این بیانیه بوده و از تمامی مسئولان بلند پایه نظام می خواهد با همکاری مردم غیرتمند ایران اسلامی آن را در گام دوم انقلاب محقق سازند.

وی درباره ضرورت تبیین این بیانیه گفت: ضرورت تبیین ویژگی و به‌کارگیری فرازها و راهکارهای مهم این بیانیه به‌عنوان دستورالعملی اجرایی برای حل مشکلات کشور یکی از مسئولیت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌ رود.

اکبری تصریح کرد: این سند سیاست‌های کلان نظام در زمینه استقلال، آزادی، عزت ملی، سبک زندگی، عدالت، مبارزه با فساد، اقتصاد، علم، پژوهش و دیگر عرصه‌هایی را که محورهای تحول در جامعه هستند، به دقت تبیین کرده است.

وی بیان داشت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز به عنوان میراث دار سنگر سازان بی سنگر با حضور درعرصه تولید و خودکفایی قطعا تمام سعی و اهتمام خود را بکار خواهد بست تا ایران اسلامی بیش از پیش آباد و مستقل و خودکفا بدون دخالت بیگانگان پله های ترقی و پیشرفت را بپیماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز