خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبرداد؛

سازماندهی و رفع معضلات ترافیکی شهر اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۴۶

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ساماندهی ورفع معضلات ترافیکی شهری اولویت اصلی مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار کرد: ساماندهی ورفع معضلات ترافیکی شهری اولویت اصلی مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوده و در راستای تحقق این امر خطیر، توقف وسایط نقلیه سنگین در معابر شهری که نارضایتی عمومی را نیز در پی داشته ،برنامه ریزی مدون و اقدام منسجمی از حیث اعمال قانون و پیشنهاد احداث پارکینگ‌های مناسب وسایط نقلیه سنگین در جهات اربعه شهر اردبیل به مسئولان این امر اعلام شده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۴۱۱۷ دستگاه کامیون سنگین در معابر شهری سطح استان اعمال قانون شده که از این تعداد  ۲۱۴۲۲ دستگاه اعمال قانون مربوط به شهر اردبیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل  ادامه داد: مهمترین نسخه‌ای که در بحث ساماندهی کامیون‌های سنگین در داخل شهر باید انجام بگیرد اولاً تعبیه پارکینگ‌های مناسب و دسترسی آسانتر در جهات اربعه شهر دوم تمامی سازمان‌های ذی‌مدخل در این امر باید بحث اعمال مدیریت و انجام وظایف و تکالیف قانونی را انجام دهند.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: که اعمال قانون و برخورد پلیس آخرین راهکار بوده که متأسفانه بعضی از سازمان‌ها به جای انجام تکالیف قانونی، از پلیس به عنوان اولین ابزار استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز