خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل :

اقدام بر اساس سند تحول قضایی، مهم ترین رویکرد دستگاه قضا است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۰۳

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:ملاک و شاخص هرگونه طرح و برنامه ریزی برای اقدام و عمل باید در قالب قانون و مقررات باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در  دیدار های نوروزی جداگانه با شهردار اردبیل و  مدیران و مسئولان شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با تبریک آغاز سال نو گفت: تشریح و تبیین از نحوه و میزان ارائه خدمات و دستاوردها در کنار پاسخگویی های شفاف مسئولان به مردم ، باعث تقویت امیدواری در جامعه می شود.

حجت‌الاسلام کثیرلو در ادامه با اشاره به اولویت های دادگستری استان یکی از مهم ترین رویکردهای دستگاه قضایی را اقدام بر اساس سند تحول قضایی و بر مبنای آن، توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم ذکر کرد و افزود: از آنجایی که پیشگیری از وقوع جرم یک امر فرا قوه ای است بنابراین کسب موفقیت در این امر مرهون همکاری، تعامل و هم افزایی همه نهاد ها و دستگاه های اجرایی با یکدیگر است و دستگاه قضایی نیز آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت های خود از اقدامات قانونی دستگاه های اجرایی حمایت های قضایی لازم را انجام دهد.

وی همچنین مبارزه با فساد در حوزه های مختلف از جمله مبارزه با فساد اداری را بسیار مهم برشمرد و افزود:  نظارت و رصد های مستمر و مداوم بر نحوه عملکرد زیر مجموعه ها عاملی مهم و بازدارنده از وقوع تخلفات و موجب سالم سازی مجموعه است که ضمن تحقق اهداف سازمانی موجب جلب رضایتمندی عمومی نیز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز