خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش:

سقف تعهد خدمات دندانپزشکی بیمه تکمیلی فرهنگیان به ۶ میلیون تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۵۸۸

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سال قبل سقف تعهد خدمات دندانپزشکی بیمه ۳ میلیون و ۵۰۰ بود و امسال به ۶ میلیون تومان رسیده است که به نسبت سایر بیمه ها، تعهد و پرداختی که بیمه دانا ارائه می‌کند، عدد خوبی است و شامل همه خدمات دندانپزشکی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تفاهمنامه بیمه تکمیلی فرهنگیان عصر امروز ۳۰ خردادماه در وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

«صادق ستاری‌فرد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی آموزش و پرورش گفت: رضایت‌مندی شغلی معلمان و تامین زیرساخت معیشتی آن‌ها سرآغاز کیفیت بخشی به آموزش و پرورش است.

ستاری‌فرد ادامه داد: همراه با شرکت بیمه دانا و بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌هایی که از سال گذشته تا به حال انجام داده‌ایم خوشبختانه شاهد رضایت نسبی فرهنگیان از بیمه خود هستیم.

او افزود: ۳۵۰ هزار نفر از همکاران در این نظرسنجی شرکت کردند و توقعات و مطالبات خود را بیان کردند و چشم‌انداز آینده هم برای بیمه این قشر ترسیم شد. مبتنی بر این نظرسنجی هدف ما ارائه خدمات کیفی‌تر شد و قرار گذاشتیم شرایط رقابتی ایجاد شود تا شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنیم که بهترین خدمات را ارائه بدهد تا بتوانیم از ظرفیت این شرکت برای تامین هزینه درمانی فرهنگیان استفاده کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال در قانون بودجه نیز بیمه تکمیلی فرهنگیان و کارکنان دولت از جمله موضوعات مورد توجه بود و رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش هم از ابتدای کار به این موضوع تاکید ویژه داشتند.

ستاری‌فرد افزود: قرارداد بیمه تکمیلی کیفی‌تر شده و رضایت بیشتر همکاران را تامین خواهد کرد. در این قرارداد کلیه خدمات بیمارستانی، سرپایی و حراجی فرهنگیان بدون سقف ارائه می‌شود یعنی سقفی برای انجام این خدمات پیش بینی نشده است و شرکت بیمه همه هزینه‌های این فرهنگیان را تأمین می‌کند.

معاون وزیر اضافه کرد: همچنین خدمات دندانپزشکی مهم‌ترین نقطه قوت این بیمه است؛ سال قبل سقف تعهد خدمات دندانپزشکی بیمه ۳ میلیون و ۵۰۰ بود و امسال به ۶ میلیون تومان رسیده است که به نسبت سایر بیمه ها، تعهد و پرداختی که بیمه دانا ارائه می‌کند، عدد خوبی است و شامل همه خدمات دندانپزشکی می‌شود.

او گفت: در بخش تعهدات نازایی و زایمان نیز سقف تعهد و پرداخت حذف شده و امسال مبتنی بر سیاست‌های کلی و قانون حمایت از خانواده این سقف را برداشتیم. همچنین سقف تعهدات برای بیماران صعب العلاج نیز برداشته شده  وفرانشیز پرداختی فرد بیمه شده نیز نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کمتر شده است. در تعهد قرادادی جدید سهم پرداختی فرهنگی بیمه شده یک سوم خواهد بود و دو سوم از محل اعتبارات دستگاه و دولت پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد در ادامه بیان کرد: حوادث دانش آموزی نیز بدون تغییر نسبت به سال قبل اجرایی می‌شود و مطابق سال قبل و بدون افزایش نرخ نسبت به سال قبل، ادامه می‌یابد.

ستاری فرد تاکید کرد: دولت و دستگاه‌های مرتبط همه تلاش کردند تا نظام معیشتی فرهنگیان ارتقا یابد و بعد از رتبه بندی، بیمه تکمیلی از نیازمندی‌های فرهنگیان بود. خوشبختانه بیمه دانا در کنار انجام تعهدات بیمه‌ای که مطابق قرار داد آن را انجام می‌دهد، مسئولیت اجتماعی هم احساس می‌کنند و در مدرسه‌سازی و پشتیبانی از نیازمندی‌های دانش آموزی و… همراهی خوبی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز