خبرگزاری کار ایران

در استان اردبیل؛

دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد برای سیل‌زدگان اصلاندوز ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۸۴

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با ارسال کمک‌های خیرخواهانه به مردم سیل زده شمال استان، دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد نیز به شهرستان اصلاندوز ارسال شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی آمون گفت: همزمان با ارسال کمک های خیرخواهانه به مردم سیل زده شمال استان، دومین محموله آب معدنی کانون های مساجد نیز به شهرستان اصلاندوز ارسال شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این محموله نیز شامل بیش از 3 هزار بطری در بین مردم شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز بیش از 3 هزار بطری آب در شهرستان های بیله سوار و گرمی توزیع شده بود.

آمون اضافه کرد: اعضای کانون های مساجد دست به دست هم داده اند تا در کنار عموم مردم از هموطنان سیل زده شمال استان اردبیل حمایت کنند و در همین راستا بسته های آب معدنی در اختیار آنها قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: البته دیگر کمک های مردمی نیز در مساجد استان جمع آوری می شود تا در اختیار سیل زدگان شهرهای شمال استان قرار گیرد.

آمون خاطر نشان کرد: امروز حمایت از سیل زدگان یک وظیفه انسانی است و در همین راستا نوجوانان و جوانان مسجد دست در دست هم داده اند تا کمک های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز