خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

اوضاع آب و برق شهرستان سیل‌زده گرمی بعد از ۱۲ روز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۷۷

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل وزارت نیرو اخبار مربوط به تداوم قطعی آب و برق در شهرستان گرمی استان اردبیل را تکذیب کرد.

سیداعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، ضمن تکذیب اخبار مربوط به تداوم قطعی آب و برق در شهرستان گرمی استان اردبیل بعد از سیلاب اخیر اظهار داشت: بلافاصله بعد از وقوع سیلاب مامورین به منطقه اعزام و نسبت به برقراری شبکه آب و برق اقدام کردند.

وی افزود: در حال حاضر آب و برق تمامی مشترکین منطقه وصل است و مشکلی از این بابت نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل وزارت نیرو تصریح کرد: ممکن است قطعی موردی شبکه آب و برق برخی مشترکین را داشته باشیم که ارتباطی به سیلاب ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل شبکه آب و برق منطقه برقرار است و اگر مشکلی باشد مامورین بلافاصاله به منطقه اعزام و نسبت به رفع نقص اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، ۹ خرداد ماه سال جاری وقوع سیلاب در شهرستان گرمی و بیله‌سوار استان اردبیل خسارت‌های گسترده‌ای به بخش کشاورزی، تاسیسات آبرسانی و راه‌های شهرستان وارد کرد. در جریان سیل در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار خط انتقال آب شهر گرمی و ۶۰ روستای تابعه تخریب و جریان آب قطع شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز