خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی فعالان کارگری برای مذاکره با گروگانگیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۷

چکیده: «از محل حادثه گزارش می‌رسد که تعدادی از فعالان مستقل و رسمی کارگری از جمله «حسین حبیبی» رئیس کانون شوراهای اسلامی کار تهران و فعالان مستقل کارگری شرکت واحد برای مذاکره با این کارگر اخراجی اعلام آمادگی کرده‌اند.»

سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ برای رسیدگی به ماجرای گروگان‌گیری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران به محل حادثه عزیمت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در محل حادثه، صبح امروز یک راننده اخراجی شرکت واحد تهران به قصد اعتراض به اخراج و بیکاری خود ظرف یک سال گذشته در سامانه شماره 3 شرکت واحد حضور پیدا کرده بود که پس از بالا گرفتن اعتراض و وقوع درگیری، ظهر امروز  «پیمان سنندجی» مدیرعامل، و دو تن دیگر از مدیران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه را به گروگان گرفت.

بنا بر این گزارش، این کارگر به نام «بهرام.س» با سابقه حدود 12 سال کار، یک سال پیش از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخراج شده بود و پیش از اخراج نیز در شغل رانندگی اتوبوس و سپس در بخش تصادفات شرکت واحد مشغول کار بوده است.

همچنین از محل حادثه گزارش می‌رسد که تعدادی از فعالان مستقل و رسمی کارگری از جمله «حسین حبیبی» رئیس کانون شوراهای اسلامی کار تهران و فعالان مستقل کارگری شرکت واحد برای مذاکره با این کارگر اخراجی اعلام آمادگی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز