خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز؛

راننده اخراجی مدیرعامل شرکت واحد تهران را گروگان گرفت

کد خبر : ۱۰۲۰۷۴

چکیده: «در حال حاضر همسر و والدین فرد گروگان‌گیر توسط پلیس به محل حادثه احضار شده‌اند تا ضمن صحبت با این کارگر اخراجی، او را از این اقدام منصرف کنند.»

یک راننده اخراجی شرکت واحد تهران ظهر امروز با حضور در سامانه شماره 3 شرکت واحد، «پیمان سنندجی» مدیرعامل، و دو تن دیگر از مدیران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه را به گروگان گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگر به نام «بهرام.س» یک سال پیش از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخراج شده بود و پیش از آن مدتی را در شغل رانندگی و سپس در بخش تصادفات مشغول کار بوده است.

در حال حاضر همسر و والدین فرد گروگان‌گیر توسط پلیس به محل حادثه احضار شده‌اند تا ضمن صحبت با این کارگر اخراجی، او را از این اقدام منصرف کنند.

چند تن از اعضای نهاد مستقل کارگری شرکت نیز به پلیس پیشنهاد داده‌اند برای مذاکره با این کارگر اخراجی و ترغیب او به تسلیم شدن وارد ساختمان شوند که پلیس تا این لحظه موافقت نکرده است.

همچنین در حال حاضر سرهنگ خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری تهران برای گفت‌و‌گو با گروگانگیر وارد ساختمان شرکت واحد اتوبوسرانی شده است.

خبرنگار ایلنا از ازدحام مردم در سامانه شماره 3 شرکت واحد گزارش می‌دهد.

همچنین حضور یگان ویژه نیروی انتظامی در محل حادثه مشهود است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز