خبرگزاری کار ایران

فیدل كاسترو:

وضعیت جسمی چاوز بهبود یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۹۸

فیدل كاسترو با بیان این‌كه به طور روزانه درجریان وضعیت جسمی چاوز قرار می‌گیرد، گفت: «رئیس‌جمهوری ونزوئلا در حال بهبود است. این یك مبارزه دشوار بود ولی چاوز در حال پشت سر گذاشتن این مرحله است.»

روزنامه «گرانما» متعلق به حزب كمونیست كوبا نوشت كه «فیدل كاسترو» رهبر این كشور تاكید كرده كه وضعیت جسمی «هوگو چاوز» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در حال بهبود است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، فیدل كاسترو با بیان این‌كه به طور روزانه درجریان وضعیت جسمی چاوز قرار می‌گیرد، گفت: «رئیس‌جمهوری ونزوئلا در حال بهبود است. این یك مبارزه دشوار بود ولی چاوز در حال پشت سر گذاشتن این مرحله است.»

كاسترو تاكید كرد: «چاوز هم برای ونزوئلا و هم برای آمریكای لاتین بسیار مهم است.»

در ماه ژوئن سال 2011 میلادی، مقام‌های ونزوئلا اعلام کردند که چاوز به بیماری سرطان مبتلا است و در ماه‌های بعد، وی برای معالجه چند بار به کوبا سفر کرد و هر بار هفته‌ها در این کشور تحت درمان قرار داشته است.

هوگو چاوز که ۵۸ سال دارد، هنگام ورود به مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه اکتبر سال جاری اعلام کرد که کاملا درمان شده اما پس از پیروزی در این انتخابات، بار دیگر به کوبا بازگشت و تحت عمل‌های جراحی جدید قرار گرفت.

مقام‌های دولت ونزوئلا ابتلای هوگو چاوز به سرطان را تایید کرده‌اند اما مشخص نیست که وی مبتلا به چه نوع سرطانی است و اخبار مربوط به وضعیت سلامتی او متناقض به نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز