خبرگزاری کار ایران

خبر جدایی‌ام صحت ندارد؛

عمران‌زاده: بازیکنان جدید استقلال توانایی بالایی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۶۵

من مصدوم بودم و به همین دلیل بازی نمی‌کردم ولی با تلاش پزشکان شرایط حضور مجدد در ترکیب اصلی را پیدا کردم.

مدافع تیم استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: در نیمه اول فوتبال پایاپایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم با تدابیر کادرفنی توانستیم با 4 گل پیروز شویم.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: هواداران در این روز سرد ما را تنها نگذاشتند و با حمایت آنها بود که توانستیم یک پیروزی پرگل را مقابل سایپا به دست بیاوریم. من فکر می‌کنم استقلال به مرور زمان به همان روزهای درخشان خود نزدیک شده و از این پس این نوع فوتبال را بیشتر از تیم استقلال شاهد خواهیم بود.

عمران‌زاده در خصوص شایعه جدایی‌اش از تیم استقلال آن هم به دلیل نیمکت‌نشینی در مسابقات قبلی گفت: من مصدوم بودم و به همین دلیل بازی نمی‌کردم ولی با تلاش پزشکان شرایط حضور مجدد در ترکیب اصلی را پیدا کردم و در دیدار مقابل سایپا به میدان رفتم.

مدافع تیم استقلال با اشاره به حضور بازیکنان جدید در این تیم اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جدید در دیدار برابر سایپا نشان دادند از توانایی‌های بالایی برخوردارند و در مسابقات آینده می‌توانند به تیم کمک کنند. انشاالله بتوانیم صدر جدول را در لیگ برتر حفظ کرده و در مسابقات جام‌حذفی نیز عنوان شایسته‌ای را به دست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز