خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: انگار حرف‌های من هیچ ارزشی نداشت/ من را جلوی بازیکنانم قرار ندهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۳۴۴

سرمربی مس رفسنجان نسبت به مشکلات مالی در این باشگاه لب به انتقاد گشود و از مسئولان شرکت مس خواست فکری اساسی کنند.

به  گزارش ایلنا، مس رفسنجان عصر روز پنجشنبه در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میهمان تراکتور تبریز است. کاروان مس عصر امروز به تبریز سفر می‌کند و به همین خاطر محرم نویدکیا قادر به حضور در نشست خبری نخواهد بود.

سرمربی مس رفسنجان قبل از سفر تیمش به تبریز در مصاحبه‌ای به بیان شرایط این تیم پرداخته است. نویدکیا در ابتدا گفت: اول باید معذرت خواهی کنم به خاطر اینکه پروازمان امروز بعد از ظهر به تبریز انجام می‌شود و به نشست خبری نمی‌رسم.

او ادامه داد: در مورد بازی باید بگویم مهمترین بازی فصل مان است؛ چون در این تیم روزهای سختی را گذراندیم و الان به یه جایی رسیدیم که می‌توانیم شانسمان را برای اینکه بتوانیم از این مرحله بالا برویم، امتحان کنیم و به جمع 4 تیم اول جام برویم. فوق العاده بازی مهمی است ولی فکر می‌کنم بیشتر از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، نیاز است که در مورد اتفاقاتی که در این تیم افتاده صحبت کنم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: من بعد از بازی سپاهان خیلی روشن و شفاف با مسئولین صحبت کردم؛ با مسئولین شرکت و اینکه الان وقت این است که به تیم کمک کنند؛ ولی متاسفانه اصلا فکر می‌کنم حرف‌های من هیچ ارزشی نداشت و هیچ اهمیتی نداشت. چون هیچ اتفاقی در این تیم نیفتاد.

نویدکیا افزود: از روزی که من آمدم، در این تیم فقط مشکلات مالی بوده و مدام مشکلات سفر. به همه هتل‌ها بدهکارند و مشکل داریم. برای گرفتن پروازمان مشکل داریم، خیلی وقت‌ها می‌بینم که افرادی خارج از باشگاه هزینه می‌کنند برای اینکه بتوانیم مشکلات سفرمان را حل کنیم. این‌ها برای چنین شرکتی و برای باشگاهی مثل رفسنجان واقعاً تاسف برانگیز است.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: می‌دانم شاید مشکلاتی هم در سال‌های قبل اینجا به وجود آمده ولی فکر نمی‌کنم که ارتباطی به الان داشته باشد. من همیشه خودم مخالف این بودم که ریخت و پاش‌های الکی در باشگاه اتفاق بیفتد؛ چه وقتی سپاهان بودم چه اینجا ولی این که بازیکنی قراردادی داشته باشد و مکتوب باشد، فکر می‌کنم که وظیفه باشگاه و شرکت است که حق و حقوق او را پرداخت کند. اینکه دیگر نباید نگران کننده باشد.متاسفانه بازیکنان من از سال قبل طلبکارند و انگار نه انگار.

2013216

نویدکیا در گلایه مجدد به مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان بیان کرد: سه و نیم، چهار ماه است اینجا هستم؛ از بهمن ماه که به این تیم اضافه شدم فقط گرفتار این مشکلاتم و خیلی هم کسی اینجا گوش نمی‌کند. حالا تلاش‌هایی کرده‌اند ولی این که شما یک تزریق کوچولو بکنید، بعد بگویید ما کاری انجام دادیم و بعد خداحافظ و دیگر اصلا مهم نباشد، برای باشگاه خیلی بد است. با این شرایط من فکر نمی‌کنم این باشگاه و حتی خودم در این باشگاه آینده خوبی داشته باشیم و باشگاه در آینده دچار مشکل خواهد شد، مگر اینکه مسئولین باشگاه یا شرکت یا نماینده‌های شهر بنشینند و به جمع بندی برسند. بنشینند و همه چیز را یک برنامه‌ریزی بکنند و بتوانند آینده اینجا را یک مقدار منطقی‌تر در موردش فکر کنند. اگر با این شرایط پیش برود فکر می‌کنم که هم خودم و هم بازیکنان به مشکلات خیلی بزرگی بخوریم.

او با اشاره به تصمیم بازیکنان مس برای تمرین نکردن و اعتصاب گفت: این مسئله بارها هم اینجا اتفاق افتاد که بچه‌ها فکر می‌کردند با تمرین نکردن شاید بتوانند فشاری به باشگاه بیاورند اما من از آنها خواستم این کار را نکنند. این کار خیلی حرفه‌ای نیست. حالا الحمدالله اندازه‌ای قبولم داشتند و حرفم را گوش کردند که این کار را انجام ندهند ولی من خودم دیگر به عنوان سرمربی خجالت می‌کشم به آنها بگویم که شما چه کاری انجام بدهید یا ندهید. آنها هرکاری که من گفتم، انجام می‌دهند ولی هیچ اتفاقی در این تیم نمی‌افتد. واقعا برای خودم خیلی سخت است و خیلی بد است که این باشگاه یا شرکت یا هرکسی من سرمربی را جلوی بازیکنان قرار می‌دهد.

نویدکیا در ادامه صحبت‌های گلایه آمیز خود اظهار کرد: من این تیم را با چنگ و دندان به نیش کشیدم تا به اینجا رساندم، ولی الان که روزهای حساسی است و باید مراقبت شود، بازهم مثل روزهای اول هیچ اتفاقی اینجا نمی‌افتد. امیدوارم یک فکر اساسی برای این باشگاه بکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز