خبرگزاری کار ایران

نقد «کلاغمرگی» در کانون ادبی زمستان

کد خبر : ۹۶۰۴۲

باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهر تهران در یازدهمین نشست کانون ادبی زمستان، میزبان «لیلا کردبچه»، «حمیدرضا شکارسری»، «سید احمد نادمی» و «آرش شفاعی» خواهد بود.

ایلنا: در نشست کانون ادبی زمستان، که با حضور «بهروز یاسمی» کار‌شناس مجری و اعضای کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود، کتاب شعر «کلاغمرگی» اثر لیلا کردبچه با حضور منتقدین «حمیدرضا شکارسری»، «سید احمد نادمی» و «آرش شفاعی» نقد می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز، «لیلا کردبچه» شاعر برگزیده جایزه ادبی طهران است و «کلاغمرگی» سومین مجموعه شعر او به شمار می‌آید که شامل ۶۱ شعر سپید کوتاه و بلند با موضوعات گوناگون است. لیلا کردبچه پیش‌تر، مجموعه‌های شعر «صدایم را از پرنده‌های مرده پس بگیر» و «حرفی بزرگ‌تر از دهان پنجره» را منتشر کرده است.
«آرش شفاعی» شاعر، منتقد و روزنامه‌نگار است و پیش از این برگزیده مسابقه سراسری شعر حج و همچنین برنده جایزه جشنواره شب‌های شهریور بوده است.
عموم علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز سه شنبه ۲۲ مردادماه به مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهر تهران واقع در میدان ولیعصر (عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۲۸ مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۹۱۱۴۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز