خبرگزاری کار ایران

صالحی اشعارش را با هزینه‌ی شخصی چاپ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۳

شاعر نامه‌ها و نشانی‌ها، ضمن ابراز ناخرسندی از اینکه شاعران جوان برای انتشار آثارشان مجبور به پرداخت هزینه‌ی چاپ هستند، تصمیم گرفت کتاب شعری با هزینه‌ی شخصی منتشر کند.

ایلنا: سیدعلی صالحی؛ شاعری که آثارش با وجود رکود به وجود آمده در بازار نشر، جزو پرفروش‌ها بوده و هست، طی اقدامی معنادار قصد دارد بخشی از سروده‌های جدیدش را در قالب مجموعه شعری، با هزینه‌ی شخصی منتشر کند.

این شاعر ضمن اعلام این خبر، در مورد انگیزه‌اش از این اقدام به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه شرایط نشر در گونه‌ای شده که شاعران جوان برای انتشار آثارشان، با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل این است که بسیاری از ناشران از شاعران جوان در قبال انتشار آثارشان مطالبه‌ی مالی دارند. به عبارت دیگر شاعران جوان ما برای انتشار مجموعه اشعارشان، می‌بایست هزینه‌ی چاپ کتاب را خودشان بپردازند.

صالحی ضمن اعتراض به وضعیت به وجود آمده که غالبا ناشی از شرایط بر اقتصاد نشر است، ادامه داد: به همین دلیل قصد دارم به نشانه‌ی اعتراض و هم‌دردی با شاعران جوان کشورم، مجموعه شعری را با هزینه‌ی شخصی‌ام منتشر کنم.

لازم به ذکر است سیدعلی صالحی در شرایطی این تصمیم را می‌گیرد که همچنان شاعری پرکار و پرتیراژ بوده و آثارش از سوی  ناشران ایران در دست انتشار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز