خبرگزاری کار ایران

به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود؛

”گلخانه نشاط” در خانه فرهنگ خزانه

کد خبر : ۸۳۲۵۵

ن مجموعه با برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل؛سفال،نقاشی،خلاقیت و بازی های فكری ویژه كودكان و نوجوانان و با محوریت ولادت و زندگانی حضرت ولی عصر(عج) این روز فرخنده را گرامی خواهد داشت.

ایلنا: خانه فرهنگ خزانه روز یك شنبه ٢ تیرماه و همزمان با ایام مبارك و میلاد پرنور و سرور صاحب الزمان (عج) با ویژه برنامه ای تحت عنوان ”گلخانه نشاط” میزبان شهروندان منطقه جنوب تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن،این ویژه برنامه با مشاركت شهرداری ناحیه ٣ منطقه ١٦ و از ساعت ١٠ الی ١٢ در محوطه باز خانه فرهنگ خزانه برگزار خواهد شد.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی،حضور گروه های هنری،مولودی خوانی و پذیرایی از مخاطبین از جمله برنامه هایی است كه برای این مراسم جشن تدارك دیده شده است.

همچنین این مجموعه با برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل؛سفال،نقاشی،خلاقیت و بازی های فكری ویژه كودكان و نوجوانان و با محوریت ولادت و زندگانی حضرت ولی عصر(عج) این روز فرخنده را گرامی خواهد داشت.

مدیریت خانه فرهنگ خزانه از عموم علاقه مندان بویژه شهروندان منطقه ١٦ دعوت بعمل آورده است كه در این مراسم جشن و سرور شركت نمایند.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ خزانه واقع در فلكه اول خزانه بخارایی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ٥٥٣١٢٩٢١ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز