خبرگزاری کار ایران

همایون امیرزاده؛ رئیس هیأت بررسی صدور پروانه نشر كتاب كشور شد

کد خبر : ۵۵۴۵۶

همایون امیرزاده به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاونت امور فرهنگی و رئیس هیأت بررسی صدور پروانه نشر كتاب منصوب شد.

ایلنا: همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با حكم علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاونت امور فرهنگی و رئیس هیأت بررسی صدور پروانه نشر كتاب منصوب شد.

به گزارش ایلنال به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی در این حكم آمده است: جناب آقای همایون امیرزاده به استناد بند 22 ماده 2 قانون اهداف و ظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بررسی تقاضاهای تأسیس مراكز انتشاراتی و اخذ تصمیم در مورد هر تقاضا و نظارت بر فعالیت آنها به این عنوان منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حكم آمده است: رعایت ضوابط و مقررات، تشكیل جلسات منظم، رسیدگی و تصمیم‌گیری به موقع و مناسب با سیاست‌های راهبردی معاونت در حوزه چاپ و نشر و متناسب با ماده 3 شیوه‌نامه اجرایی مورد انتظار است.

علی اسماعیلی در این حكم اظهار امیدواری كرده است تلاش همه جانبه هیأت، به بهبود و جذب افراد توانمند و سالم‌سازی هرچه بیشتر حوزه نشر كمك نماید.

همچنین سرپرست معاونت امور فرهنگی در احكامی جداگانه محمد اللهیاری فومنی، احمد كمالی‌نژاد، سید محمود حسینی و محمودرضا برازش را به عنوان اعضای این هیأت منصوب كرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز