خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی از چاپخانه‌های رایان، پرنیان و بانک ملی بازدید كرد

کد خبر : ۳۵۷۵۲

علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز؛ بیستم دی‌ماه از سه چاپخانه‌ بزرگ رایان، پرنیان و بانک ملی بازدید کرد.

ایلنا: علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به همراه جمعی از مسوولین دفتر امورچاپ، تنی چند از مدیران معاونت امورفرهنگی و اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ از سه چاپخانه بزرگ رایان، پرنیان و بانک ملی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی هدف از این بازدید‌ها را بررسی و آشنایی با مشکلات و مسایل پیش‌روی چاپخانه‌های کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه عنوان کرد.

وی افزود: قطعاً این بازدید‌ها می‌تواند مسایل و تنگناهای موجود صنعت چاپ کشور را به عنوان دغدغه‌های اصلی این صنعت مطرح کند؛ و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وسایر متولیان صنعت چاپ در کشور، به ارائه راه‌کارهای مناسب برای حل این مسایل اهتمام ورزند.

در این بازدید که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید احمد علمشاهی مدیرکل دفتر امورچاپ، افراش، ابراهیمی، علی مغانی، فتحی، رحیمی یگانه، رضایی، فرشیدفرید، حمزه‌ای، نیکو سخن، تهرانی، شجاع، نعیمی، ابوالحسنی و سید مهدی جعفری، اسماعیلی را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز