خبرگزاری کار ایران

بر خلاف هماهنگی‌های قبلی؛

تشییع جهانشاهی از خانه‌ی هنرمندان و تدفین در قطعه‌ی هنرمندان لغو شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۴

مراسم تشییع جنازه‌ی مرحوم جهانشاهی در خانه‌ی هنرمندان در حالی لغو شد كه صبح امروز به خانواده‌ی وی اعلام شده بود امكان دفن در قطعه‌ی هنرمندان وجود ندارد/ پیكر وی در قطعه‌ی 309 بهشت زهرا به خاك سپرده خواهد شد.

ایلنا: مراسم تشییع پیکر «جاهد جهانشاهی» كه قرار بود صبح امروز (یكشنبه 26 آذرماه) از مقابل خانه‌ی هنرمندان به سمت بهشت زهرا انجام شود، بدون توضیحی لغو و عنوان شد امكان دفن پیكر ایشان در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دلیل عدم برگزاری این مراسم از سوی مسئولان خانه هنرمندان بدی آب و هوا عنوان شد. از آنجا كه پیكر زنده‌یاد جهانشاهی در پزشكی قانونی كهریزك قرار داشت و به دلیل بارش برف، امكان انتقال به تهران برای مراسم تشییع جنازه وجود نداشت. اما به گفته‌ی بعضی از افراد حاضر در این مراسم، بعد از اینكه صبح امروز از سوی وزارت ارشاد به خانواده‌ی جهانشاهی اعلام شد که امکان دفن پیکر وی در قطعه‌ی هنرمندان وجود ندارد، خانه‌ی هنرمندان نیز اجازه‌ی برگزاری مراسم را به خانواده‌ی آن مرحوم نداد.

بعد از اعلام لغو مراسم در خانه‌ی هنرمندان، از حاضران در محل دعوت شد تا با اتوبوس‌هایی كه تدارك دیده شده بودند، به بهشت زهرا بروند.

گفتنی است تعداد زیادی از اهالی ادبیات و سینما و تئاتر برای برگزاری این مراسم در خانه‌ی هنرمندان حاضر بودند.

به گفته‌ی نزدیكان آن مرحوم، پیكر وی در قطعه‌ی 309 بهشت زهرا به خاك سپرده خواهد شد.

«جاهد جهانشاهی» روز پنجشنبه (23 آذرماه) در حین كوهنوردی در منطقه‌ی دركه‌ی تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز