خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات کار آفرینان شرق تهران در بوستان فدک

کد خبر : ۹۴۲۵۹

در حال حاضر بیش از ۵۰ کارآفرین در شرق تهران پس از کسب مهارت لازم در خانه‌های کارآفرینی وارد بازار کار شده‌اند.

ایلنا: ‌ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ از برپایی غرفه محصولات کار آفرینان شرق تهران در بوستان فدک خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد عبداللهی با اعلام این مطلب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، غرفه عرضه محصولات کار آفرینان در بوستان فدک بر پا می‌شود.

وی با اشاره به گسترش خانه‌های کار آفرینی در شرق تهران افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ کارآفرین در شرق تهران پس از کسب مهارت لازم در خانه‌های کارآفرینی وارد بازار کار شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۸ تصریح کرد: هدف اصلی از کار آفرینی علاوه بر اشتغال زایی و کسب مهارت، کسب درآمد برای معیشت است.

عبداللهی با اشاره به اجرای طرح همیار کار آفرین در سال تحصیلی گذشته گفت: با اجرای این طرح، دانش آموزان ضمن آشنایی با مباحث کارآفرینی، با کارآفرینان موفق جامعه ارتباط برقرار کرده و از موفقیت آنان رمزگشایی شد.

وی با اشاره همکاری و مساعدت مجتمع فنی ایرانیان و اداره آموزش و پرورش در اجرای این طرح افزود: برگزاری تور تفریحی ورزشی، برگزاری نمایشگاه زنان کارآفرین و... از جمله فعالیتهای خانه کارآفرینی شهرداری منطقه ۸ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز