خبرگزاری کار ایران

انتقاد اعضای شورا از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۸۱

دو نفر از اعضای شورای شهر تهران ضمن انتقاد از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور، تاکید کردند که مافیا چون در واردات خودروهای برقی به منفعتی نرسیده، دست به عملیات رسانه‌ای زده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره برخی حواشی پیرامون قرارداد برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت، اظهار داشت: پس از آن که دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها را ناامید کرده است، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

وی افزود: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند که مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند. 

همچنین احمد صادقی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز شورا عنوان کرد: وقتی مافیا نتوانست منافع خود را تأمین کند در رسانه ها تلاش می کند نسبت به واردات خدشه وارد کند. آن‌ها باید بدانند که نه تنها خللی به عزم راسخ و تلاش مدیریت شهری وارد نمی کنند، بلکه مدیریت شهری مصمم تر برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا گام برخواهد داشت.

وی با بیان این که وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۶ دستورالعمل و آیین‌نامه اجرایی کنترل ساختمان را با موضوع اجتناب از فعالیت های متناقض ابلاغ کرد، یادآور شد: افراد نباید از پروانه اشتغال به کار در صدور پروانه استفاده کنند. این دستورالعمل قابل اجراست و نباید سایر افراد از جمله رئیس شهرسازی ناحیه از پروانه استفاده داشته باشند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، صادقی با بیان این که شهرداری باید نسبت به اجرای دستورالعمل مدیریت تعارض منافع اقدام کند، گفت: شهرداری باید گزارش این اقدامات را در شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز