خبرگزاری کار ایران

شهروندان شرق تهران با گیاهان قرآنی آشنا می شوند

کد خبر : ۹۳۳۰۴

شهروندان می توانند با مراجعه به واحد كلینیك گل و گیاه شرق تهران، نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام كنند.

ایلنا: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از برگزاری دوره های آموزش گیاهان قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان؛ در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: برگزاری دوره های آموزشی خواص میوه ها، خوراکیها و نوشیدنی های ویژه این ماه پرفضیلت و نوشیدنی های مطلوب و ممنوع که شامل غذاها و نوشیدنی هایی توصیه و منع شده برای افطار و سحر است از جمله برنامه های مراکز آموزش گل و گیاه شرق تهران در ماه مبارک رمضان است.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی شهروندان با خواص گیاهانی در قرآن عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند تا پایان ماه مبارک، به صورت رایگان از این کلاسها بهره مند شوند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 با اشاره به شناسایی زمین های بایر در شرق تهران اظهار داشت: تلاش داریم با شناسایی زمینهای غیرقابل استفاده و بایر، سرانه فضای سبز منطقه را بیش از پیش افزایش دهیم.

فرخی در ادامه به ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان اشاره کرد و گفت: معاونت امور شهری منطقه 8 با همكاری واحد كلینیك آموزش گل و گیاه، آمادگی كامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان متقاضی را دارد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به واحد كلینیك گل و گیاه شرق تهران، نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام كنند.

فرخی تصریح كرد: مدیریت شهری تلاش دارد تا توسعه فضای سبز عمودی و ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان بیش از پیش در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه گام بر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز