خبرگزاری کار ایران

بانک اطلاعاتی بازار آهن شاد آباد تشکیل شد

کد خبر : ۷۳۸۲۰

پس ازانجام مراحل متعدد کارشناسی وبرداشت میدانی ازسوی اداره درآمدمنطقه،مساحتی بالغ بر226هزارمترمربع شامل 11هزارواحدتجاری واداری ممیزی واطلاعات آن پس ازاستخراج دربانک اطلاعاتی املاک شهرداری تهران به ثبت رسید.

ایلنا:معاون مالی و اداری شهردار منطقه 18 از تشکیل بانک اطلاعاتی بازارآهن شاد آباد به منظور تسهیل در امر نقل و انتقال واحدهای تجاری این مجتمع و افزایش منابع درآمدی ثابت منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، داودعباسی با اعلام این خبر افزود: براساس نشست‌های تخصصی با معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت سطوح تجاری و ورود واحدهای این مجتمع به سیستم جامع املاک و منابع درآمد ثابت شهرداری تهران دراین بخش از پایتخت، کارممیزی از روز بیستم دیماه سال گذشته به همت پرسنل اداره درآمد منطقه آغاز و تا پایان فروردین ماه سالجاری به طول انجامید.

وی اضافه کرد: پس از انجام مراحل متعدد کارشناسی و برداشت میدانی از سوی اداره درآمد منطقه، مساحتی بالغ بر 226 هزار مترمربع شامل 11هزار واحدتجاری و اداری ممیزی و اطلاعات آن پس از استخراج در بانک اطلاعاتی املاک شهرداری تهران به ثبت رسید.

به گفته این مقام مسئول، اطلاعات بازارآهن شاد آباد که فعالیت رسمی اش از سال 79 آغاز شده، تاکنون در بانک اطلاعاتی املاک شهرداری تهران به طور کامل به ثبت نرسیده و با انجام این اقدامات، علاوه بر تکمیل اطلاعات این بانک و تسهیل در امور نقل و انتقال، مشکل چندین ساله کسبه حل و امکان صدور پایانکار برای تمامی مالکین واحدهای تجاری نیز فراهم گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز