خبرگزاری کار ایران

پوشش بیش از ۶۰۰۰ نفر تحت پوشش در برنامه‌های هفته سلامت

کد خبر : ۶۲۳۹۳

عمده این برنامه‌ها را در قالب برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در بوستان دانشجو، ارائه خدمات سلامت، مشاوره فردی تغذیه، روان‌شناسی، تست فشار خون و قند خون، برگزاری جشنواره غذای سالم، نواختن زنگ سلامت در برخی از مدارس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خانه‌های سلامت است.

ایلنا: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۶۰۰۰ نفر در قالب ۴۰۰ عنوان برنامه متنوع در هفته سلامت خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد کریملو از پوشش بیش از ۶۰۰۰ نفر تحت پوشش در برنامه‌های هفته سلامت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش مجموعه همکاران اداره سلامت منطقه و شهرداران نواحی و خانه‌های سلامت توانستیم برنامه‌ها و خدمات گسترده را در هفته سلامت برای شهروندان ارائه کنیم.

وی عمده این برنامه‌ها را در قالب برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در بوستان دانشجو، ارائه خدمات سلامت، مشاوره فردی تغذیه، روان‌شناسی، تست فشار خون و قند خون، برگزاری جشنواره غذای سالم، نواختن زنگ سلامت در برخی از مدارس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خانه‌های سلامت برشمرد.

کریم‌لو ادامه داد: هدف اصلی از اجرای چنین برنامه‌هایی ارتقای سطح آگاهی شهروندان از عوامل تهدیدکننده سلامت و ارتقای سطح سلامت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز