خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح وقف فرهنگی در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۹

شهروندان علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌های خود را به یکی از شعب مراکز آموزش گل و گیاه فعال در منطقه تحویل دهند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از اجرای طرح وقف فرهنگی با مشارکت مرکز آموزش گل و گیاه در شرق تهران خبر داد.
به گزارش ایلنا، حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: این طرح با هدف افزایش مشارکت‌های مردمی در اهدای کتاب در زمینه زراعت، باغبانی، فضای سبز، گیاه پزشکی به کتابخانه مراکز آموزش اجرا می‌شود.

وی افزود: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌های خود را به یکی از شعب مراکز آموزش گل و گیاه فعال در منطقه تحویل دهند.
فرخی گفت: کتابهای اهداء شده به نام فرد اهداکننده مهر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت دو مرکز آموزش گل و گیاه در شرق تهران اظهار داشت: بر پایی آموزشی رایگان در این مراکز و همچنین مدارس و مهدهای کودک، ارائه مشاوره تلفنی و حضوری به شهروندان، برپایی اردوهای آموزشی و تفریحی از بازار گل، بوستانهای سطح شهر، انتشار و توزیع کتاب‌ها، بروشور‌ها و جزوه‌های آموزشی و برنامه‌های پژوهشی و اجرای برنامه‌های خاص در مناسبتهای ویژه همچون توزیع نهال در روز درختکاری و... را از مهم‌ترین فعالیتهای مراکز آموزش گل و گیاه است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ با تاکید بر اهمیت آموزشهای شهروندی افزود: آموزشهای شهروندی نقش موثری در ایجاد حس مشارکت‌ پذیری عموم شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز