خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور:

به مراسم می‌رویم اما از احمدی‌نژاد تقدیر نمی‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۸۷

چكیده:‌ «کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور به عنوان یکی از سه تشکل رسمی کارگری به مراسم تقدیر از رئیس دولت دعوت شده است که حضور پیدا می‌کند اما در تقدیر و تشکر از آقای احمدی‌نژاد، خود را سهیم نمی‌دانیم.»

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران سراسر کشور، تقدیر ویژهٔ «سعید مرتضوی» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از رئیس دولت دهم را اقدامی نمادین خواند که به درخواست نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

«غلامرضا خادمی‌زاده» در این باره به ایلنا گفت: برنامهٔ تقدیر از آقای احمدی‌نژاد در حالی برگزار می‌شود که وعده‌های او به تشکل‌های صنفی کارگری مبنی بر احیاء شورای عالی تامین اجتماعی و عضویت نمایندگان واقعی کارگران در هیات امنا و هیات مدیره تحقق پیدا نکرده است.

وی در ادامه، برنامهٔ تقدیر ویژه از رئیس دولت دهم در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی را پیرو اتفاقات هفتهٔ گذشته دانست و به برنامهٔ تقدیر صدا و سیما از آقای احمدی‌نژاد اشاره کرد.

به گفتهٔ آقای خادمی‌زاده، کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران  کشور به عنوان یکی از سه تشکل رسمی کارگری به مراسم تقدیر از رئیس دولت دعوت شده است که حضور پیدا می‌کند اما در تقدیر و تشکر از آقای احمدی‌نژاد، خود را سهیم نمی‌دانیم.

گفتنی است بر اساس دعوت‌نامه‌هایی که به تازگی از سوی سازمان تامین اجتماعی میان برخی مقامات صنفی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان توزیع شده‌، قرار است امروز، مراسم بزرگداشتی از سوی مدیران ارشد سازمان برای تجلیل از محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در سالن اجلاس سران برگزار شود.

در حالی كه عملکرد سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد بدهی ۳۴ هزار میلیارد تومانی دولت پرداخت نشده كه این موضوع به كاهش خدمات درمان مستقیم، ترویج بیمه تکمیلی و همچنین تاخیر در پرداخت مطالبات بازنشستگان منجر شدهاست،  برگزاری مراسم تقدیر از رئیس این دولت مورد اعتراض فعالان جامعه كارگری و بازنشستگان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز