خبرگزاری کار ایران

پس از عملیات ۶ ساعته پلیس؛

مدیرعامل شرکت واحد: گروگان‌گیری درکار نبوده است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۵۷

چکیده:‌«‌اطلاعی از حضور ماموران ندارم/ گروگانگیری در کار نبوده است/ اسلحه ای ندیده‌ام/ هیچ محدودیتی برای خروج از دفتر نداشته‌ام.»

مدیرعامل شرکت واحد که گفته می‌شد توسط یکی از کارگران سابق این شرکت به گروگان گرفته شده است، لحظاتی پیش با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: اطلاعی از حضور ماموران ندارم.

«پیمان سنندجی» با بیان اینکه 4 سال پیش اختلاف شخصی میان دو نفر از کارمندان شرکت واحد پیش آمده بود، گفت: از این دو کارمند یکی در بخش اداری و دیگری پرسنل شرکت واحد مشغول به کار بوده‌اند.

وی ادامه داد: ساعت 12 امروز، این دو نفر با قرار قبلی برای حل اختلاف به دفتر من آمدند که مذاکره به درازا کشید و گروگانگیری در کار نبوده است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که درباره استفاده از اسلحه سوال کرده بود، گفت: من اسلحه‌ای ندیده‌ام.

سنندجی درباره کارگری که گفته می‌شد اقدام به گروگانگیری کرده است، افزود: یک و نیم سال از اخراج این فرد با رای کمیته انضباطی گذشته و این رای در چارچوب قوانین وزارت کار و دیوان عدالت اداری صادر شده است.

وی افزود: سه هفته پیش، این فرد با دستور من دوباره مشغول به کار شد که امروز قرار شد برای حل اختلاف به دفتر من مراجعه کند.

آقای سنندجی در پایان بار دیگر مدعی شد هیچ محدودیتی برای خروج از دفتر نداشته است.

گفتنی است خبرنگاران و اصحاب رسانه که از ظهر امروز برای پوشش لحظه به لحظه اتفاقات و وقایع در سامانه شماره سه شرکت واحد حضور داشتند، از توضیحات مدیرعامل شرکت واحد متعجب شدند و منتظر حضور «حسین ساجدی نیا» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در میان خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز