خبرگزاری کار ایران

اعتراف مقام‌های تل‌آویو:

مذاكرات آلماتی موفقیتی برای ایران و شكستی برای اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۰

تارنمای دبکا‌فایل به نقل از یک مقام اسرائیلی، نتیجه مذاکرات آلماتی را «یک موفقیت بزرگ برای تهران و شکست کامل اسرائیل» توصیف کرد.

یک تارنمای اسرائیلی نزدیک به منابع اطلاعاتی این رژیم اعلام كرد كه نتیجه مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۵ موفقیتی برای ایران و یک ناکامی برای اسرائیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از پرس تی‌وی، تارنمای دبکا‌فایل به نقل از یک مقام اسرائیلی، نتیجه مذاکرات آلماتی را «یک موفقیت بزرگ برای تهران و شکست کامل اسرائیل» توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، به گفته رسانه‌های غربی گفت‌وگوها بین ایران و گروه ۱+۵«جو غریبی از خوش‌بینی» ایجاد کرده و حاکی از نزدیک شدن دو طرف به سمت پایان یکی از طولانی‌ترین تونل‌های جهان است.

این روزنامه اسرائیلی می‌افزاید كه تل‌آویو نگران است نتیجه مذاکرات آلماتی منجر به این شود که آمریکا به ایران اجازه دهد عملیات در تاسیسات فردو و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را ادامه دهد.

جدیدترین دور مذاکرات ایران با گروه 1+5، بیست و ششم و بیست و هفتم ماه فوریه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد. دو طرف توافق کردند که بعد از برگزاری مذاکرات در سطح کارشناسان در استانبول در ۱۷ و ۱۸ ماه مارس، بار دیگر در تاریخ پنجم و ششم ماه آوریل در شهر آلماتی با یکدیگر دیدار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز